معرفی شهر باکو

این شهر هر آنچه انتظار دارید را به شما عرضه می کند. شهر باکو در منطقه قفقاز قرار دارد. این شهر دارای تنوع فرهنگ و نژاد بسیار ویژه ای است و وجود صمیمیت هایی در بین افراد با چند فرهنگ متفاوت نیز به وضوح دیده می شود. در جمهوری آذربایجان شهر باکو بی نظیر است.

در این شهر ایرانی های زیادی زندگی می کنند بنابراین با شرکت در تور باکو اصلا دچار حس غربت نخواهید شد. در جای جای این شهر رگه های فرهنگ ایرانی موج می زند. در شهر باکو بخش های قدیمی و آثار باستانی بسیار ویژه ای وجود دارد، در واقع باکو شهری است که یادآور هنرهای شگفت انگیز و بی نظیر مردمان مختلف محسوب می شود. شما می توانید بازدید از باکو را در فصل مناسب آن انجام دهید.

معرفی شهر باکو در تور باکو

فرهنگ و زبان مردم باکو

این شهر با تهران حدود 30 دقیقه اختلاف زمانی دارد، عموم افراد در شهر باکو به زبان ترکی صحبت می کنند البته زبان ترکی آذربایجانی موجود در این منطقه با سایر مناطق متفاوت است. مردمان شهر باکو بسیار مهربان و خون گرم هستند شما می توانید به سادگی با این افراد ارتباط بگیرید. واحد پول در شهر باکو منات است و البته این پول برای های بازاری است. برای حق ویزیت در مطب پزشکی باید دلار آمریکا به همراه داشته باشید.

نوع گویش و لهچه مردمان شهر باکو به صورتی است که به سادگی می توانید متوجه حرف زدنشان شوید بنابراین در این شهر مشکل ارتباط نخواهید داشت. به طور کلی جهت رانندگی در شهر باکو از سمت راست است و افراد باید قوانین رانندگی را به درستی رعایت کنند. در شهر باکو بهتر است همیشه لبخند زنید و خوش اخلاق باشید مردمان این شهر اهمیت بسیار زیادی برای نوروز ایرانی قایل هستند و بهترین برنامه های نوروزی را برای شما فراهم می سازند. شما می توانید با در نظر گرفتن زمان برگزاری فستیوال های مهم در تور باکو شرکت کنید و از تمامی مزایای آن بهرمند شوید.

آب و هوای شهر باکو

آب و هوای شهر باکو شادی بخش است. این جمله شاید کمی طنزآمیز به نظر برسد، در واقع در شهر باکو شاهد تابستان های گرم و مرطوب و همینطور زمستان های ملایم و خنک هستید این خصیصه در آب و هوای شهر باکو سبب می شود تا هر ساله بسیاری از گردشگران را به سمت خود بکشاند. در نظر داشته باشید که در شهر باکو حرارت های گردشی فصلی بسیار پایینتر از مناطق دیگر است. در واقع این شهر در منطقه جغرافیایی قرار دارد که در معرض هیچ گونه باد شدیدی قرار نمی گیرد، شهر باکو در منطقه 40 درجه شمالی قرار دارد. شما می توانید بازدید از این شهر زیبا را در هر فصلی انجام دهید. میزان رطوبت تابستانی باکو زیاد و زننده نیست و قابل تحمل برای افراد با طبع های متفاوت است. زمستان های این شهر هم متعادل است و افرادی که علاقمند به سفرهای زمستانی هستند بهتر است که بازدید از این منطقه زیبا را به این فصل موکول کنند. اگر می خواهید خاطره ای دل انگیز برای خود فراهم سازید حتما زمان مناسبی برای سفر خود در نظر بگیرید.

منبع : https://safaryar.net/tours/baku/


travel باکو ,افراد ,منطقه ,توانید ,فرهنگ ,مردمان ,قرار دارد ,داشته باشید ,زبان ترکی ,توانید بازدید ,بسیار ویژه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قصر کدنویسی EMDADBAZAR امداد بازار بازی های آنلاین یک و چندنفره ایران داب استپ learnroz داستانـَک | بزرگترین مرجع داستان های کوتاه و بلند نمایندگی نرم افزار حسابداری هلو