معرفی کشور ارمنستان

ارمنستان  در قفقاز جنوبی قرار دارد و با ایران همسایه است. مهم ترین جاذبه های کشور ارمنستان هر ساله هزاران مسافر را به سمت خود می کشاند. در واقع شما می توانید چشم اندازهای بی نظیر و شگفت انگیز ارمنستان را در سراسر جهان بکر بدانید. در نظر داشته باشید که فعالیت های تفریحی در فضای باز این کشور بی نظیر است.

در سال 2001 تعداد گردشگران این کشور 25 درصد افزایش یافته است، معماری و آثار باستانی، فرهنگ غنی ارمنستان سبب شد تا در بین مردم جایگاه ویژه ای داشته باشد.

اختلاف ساعت ارمنستان تنها 30 دقیقه عقب تر از تهران است.

تور ارمنستان | قیمت تور ارمنستان | تور ارزان ارمنستان | تور ارمنستان لحظه آخری

فرهنگ و زبان ارمنستان

زبان رسمی این کشور ارمنی شرقی است، واحد پول ارمنستان درام است. در این شهر یک سری سنت ها هنوز هم پابرجاست. در سفر به این کشور بهتر است که به عرف آن کشور احترام بگذارید، در واقع ارمنستان نیز در این قاعده قرار می گیرد، یعنی به صورتی رفتار کنید که مشخص باشد قوانین ارمنستان برای شما محترم است. شما در ارمنستان با فضایی بسیار سنتی روبرو خواهید شد بنابراین داشتن پوشش مناسب از مسائل بسیار مهم در کشور ارمنستان محسوب می شود. ایروان یکی از شهرهای بسیار امن در تور ارمنستان محسوب می شود و شما می توانید ساعاتی از شب را نیز در این شهر بگذرانید.

راهنمایی که برای اتوبوس، وسایل حمل و نقل شهری و … در نظر گرفته می شود به زبان ارمنی نوشته شده است بنابراین برای پیدا کردن مسیرهای صحیح باید کتابچه راهنمای انگلیسی نیز به همراه داشته باشید.

مترو در کشور ارمنستان تا ساعت 11 شب فعال است بنابراین زمان بندی دقیقی داشته باشید.مردمان کشور ارمنستان بسیار خوشرو و صمیمی هستند و در معاشرت با خارجی هاپیش قدم می شوند به این ترتیب پیدا کردن آدرس هایی که مدنظرتان است بسیار آسان است. غذاهای محلی ارمنستان از ملزومات سفر به این کشور محسوب می شود بنابراین سعی کنید از این غذاها امتحان کنید.

منبع : https://safaryar.net/tours/armenia/


travel ارمنستان ,کشور ,بنابراین ,داشته ,زبان ,کشور ارمنستان ,داشته باشید ,پیدا کردن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

:.:رویا.:. بزرگ ترین سایت ایرانیان-رویا ها تو اینجا پیدا کن فروشگاه تنور سنتی دهیاری کشف بست ام پی تری ؛ دانلود آهنگ جدید آموزش سئو سایت به زبان ساده عشق اول - دانلود آهنگ جدید دانلود نرم افزار و بازی اندروید شاه دی ال | دانلود رایگان فیلم | دانلود سریال