امروز قصد داریم در خصوص تور ترکیه یکی از دیدنی ترین کشورهای جهان صحبت کنیم. کشور ترکیه مقصدی پرطرفدار برای گردشگری است. موقعیت جغرافیای ویژه ترکیه سبب شد است که محبوبت آن بیشتر شود. می خواهیم چندین تجربه بسیار هیجان انگیز در کشور ترکیه را بررسی کنیم.

معرفی کشور ترکیه

کشور ترکیه در بین دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. این ویژگی سبب ارزش بسیار بالای این کشور زیبا شده است. در کشور ترکیه معماری های بسیار چشم نواز دیده می شود. آب و هوای عالی ترکیه سبب شده که ایرانیان علاقمند به شرکت در تور ترکیه باشند. به طور کلی گردشگران این کشور قصد بازدید از دو شهر زیبای آنتالیا و استانبول را دارند. البته سایر شهرهای ترکیه هم از ارزش خاصی برخوردار است. سواحل بسیار زیبای آنتالیا، فضای جالبی که در استانبول برقرار است بر ارزش این کشور می افزاید.

ترکیه حدود یک ساعت و 30 دقیقه از ایران عقب تر است. قدم زدن در کوچه پس کوچه های کشور ترکیه خالی از لطف نیست.

معرفی کشور ترکیه

زبان و فرهنگ مردم ترکیه

زبان رسمی مردم در کشور ترکیه “ترکی” است. البته این زبان با زبان ترکی که در ایران استفاده می شود تفاوت واضحی دارد و از یک سری اصول و قواعد خاص زبان استفاده می شود. واحد پول در ترکیه لیر است. هزینه زندگی به طور کلی در این کشور مناسب است. بازدید از اماکن گردشگری عموما هزینه زیادی ندارد. در جای جای این کشور جشن های سنتی برگزار می شود. بهترین غذاهای محلی در این جشن ها عرضه می شود. به این ترتیب خو گرفتن به فرهنگ مردم ترکیه کار دشواری نیست.

اغلب مردم ترکیه می توانند زبان فارسی را متوجه شوند. شما به سادگی می توانید با گروه های مختف در کشور ترکیه ارتباط کنید.در رسم و رسومات کشور ترکیه مهمان نوازی نقش بسیار مهمی دارد. هرگز با رفتار نامناسب روبرو نمی شوید. عموما مردم استانبول به مهربان ترین مشهور هستند البته سایر شهرهای ترکیه نیز لطف خاص خودش را دارد. با تهیه بلیط استانبول می توانید از جاذبه های این شهر بهره مند شوید.

منبع: https://safaryar.net/tours/turkey/


travel ترکیه ,کشور ,زبان ,مردم ,استانبول ,ارزش ,کشور ترکیه ,مردم ترکیه ,فرهنگ مردم ,سایر شهرهای ,البته سایر ,سایر شهرهای ترکیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سمپل دانلود - دانلود نمونه سوال، آزمون، کلیپ آموزشی بورس اینوست برنامه ریزی تلفنی کنکور۱۴۰۰ .مشاوره تلفنی کنکور علیرضا افشار ـ مشاور تحصیلی استاد افشار.مشاور کنکور ۱۴۰۰ دانلود آهنگ و فیلم , سریال با زیرنویس فارسی سانسور واردات انواع نژاد سگ رزرو هتل و هتل آپارتمان حجره طلبگی سئو سایت گیتارستان چرم پایتخت