کشور گرجستان یکی از کشورهای سر سبز و نیمه اروپایی می باشد که سفر به آن با تور موضوع اصلی بحث ما قرار گرفته است. افرادی که دوست دارند مناطق مختلف را بشناسند و یا افرادی که قصد سفر به گرجستان را دارند ما را تا پایان متن همراهی نمایند. ما در این بحث قصد داریم تور گرجستان را از تمامی جهات بررسی نماییم.

راهنمای سفر به گرجستان

کشور گرجستان یکی از کشورهای شوروی سابق بوده، که با فروپاشی آن خود به تنهایی اعلام استقلال کرد و به عنوان کشور گرجستان در میان افراد شناخته شد. نکته جالب در مورد این کشور این است که قسمتی از آن در آسیا بوده و قسمت دیگری از آن در اروپا می باشد؛ به همین دلیل است که با نام اورسیا معروف است. لازم به ذکر است، مقامات رسمی این کشور سعی دارند این کشور را جزو قاره اروپا ثبت کنند. گفتنی است مقررات این کشور اروپایی می باشد. کشور گرجستان از نظر وسعت جغرافیایی حدود شصت و نه هزار متر مربع بوده و در این وسعت جمعیتی در حدود 4 میلیون زندگی می نمایند. این کشور یکی از کشورهای سر سبز محسوب می شود و به همین دلیل است که گرجستان از اهمیت بالایی برخوردار است. همه ساله ایرانیان زیادی تور گرجستان را درخواست می نمایند.

اطلاعاتی در مورد کشور گرجستان

آشنایی با فرهنگ مردم گرجستان

می توان گفت فرهنگ کشور گرجستان یکی از بهترین و غنی ترین فرهنگ های حال حاضر دنیا می باشد. مردم این کشور بسیار آرام و خونسرد هستند و شما با سفر به این کشور انرژی های مثبتی از آن ها دریافت می کنید. زبان رسمی مردمان این کشور گرجی می باشد. لازم به ذکر است چون این کشور یکی از کشورهای نیمه اروپایی می باشد، مردمان آن کما بیش با زبان انگلیسی آشنایی دارند. دین مردمان گرجستان اغلب مسیحیت بوده و دین های دیگر در آن اقلیت را دارا می باشند.

برای سفر به این کشور باید به یکی سری از نکات توجه داشته باشید، تا در سفر به آن دچار مشکل نشوید. گرجستان از لحاظ زمانی حدود نیم ساعت از ایران جلوتر می باشد، واحد پول این کشور لاری است، ولتاژ برقی که در این کشور مورد استفاده می باشد 220 ولت 50 هرتز بوده و از این لحاظ به مانند ایران است. کد این کشور 995+ بوده و در صورت لزوم تلفن ضرروی این کشور 112 است. افرادی که قصد شرکت در تور گرجستان را دارند حتما باید این نکات را به خاطر بسپارند.

منبع : https://safaryar.net/tours/georgia/


travel کشور ,گرجستان ,بوده ,دارند ,کشورهای ,فرهنگ ,کشور گرجستان ,همین دلیل ,نیمه اروپایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بزرگترین تولید انواع ارقام نهال گردو، بادام و میوه ارت تستر | ارت سنج الان بخر تحویل بگیر Yasweb sayeban سرآغاز سخن/(دلستان)...چکاد دل بارانم ارزوست خرید و فروش دستگاه های تصویری، نقطه زن، شعاع زن و ردیاب کفپوش های صنعتی بتن معرفی کتاب