جزیره لنکاوی جزیره ای معروف در کشور مالزی است. دیدن این جزیره قطعا در لیست برنامه افرادی که قصد شرکت در تور لنکاوی را دارند قرار می گیرد. جزیره لنکاوی از جزیره هایی است که بسیار مورد علاقه ایرانیان است. امروز می خواهیم جاذبه های شگفت انگیز جزیره لنکاوی را بررسی کنیم.

معرفی جزیره لنکاوی

می دانیم سفر به مالزی گران است و یا حداقل در لیست سفرهای ارزان قیمت قرار ندارد. بازدید از جزیره لنکاوی یکی از روش های ارزان برای سفر به مالزی است. لنکاوی که نام رسمی آن لنکاوی گوهر کداح است از شهرهای بسیار توریستی مالزی محسوب می شود. این جزیره به عقاب قهوه ای مشهور است.

در این منطقه حدود 100 جزیره قرار دارند که با جنگل های سرسبز پوشیده شده اند. اگر به جزیره لنکاوی دقت کنید متوجه می شوید که این منطقه با آب های فیروزه ای رنگ پوشیده شده است. خطوط ساحلی این جزیره نیز با شن و ماسه های پودری احاطه شده است. در تور مالزیاز دیدن جزیره بسیار زیبای لنکاوی دیدن کنید.

زبان و فرهنگ مردم لنکاوی

به طور کلی مالزی کشوری است که فرهنگ های خاص بسیاری در آن دیده می شود. یکی از سنت های بسیار رایج در لنکاوی سنت رقص است که ریشه تایلندی دارد. جالب است بدانید که هنرهای رزمی در لنکاوی طرفداران زیادی دارد. مراسم خیمه شب بازی این جزیره نیز در سراسر جهان شهرت دارد.

عموم مردم در این منطقه از لباس های محلی استفاده می کنند. دین و گویش و همینطور رسم و رسومات این منطقه به طور کلی بر پایه سنت های قدیمی است. در واقع مردم لنکاوی به صورت خاصی زندگی می کنند. تشریفات و زندگی تجملاتی در جزیره لنکاوی دیده نمی شود. عموم افراد سعی می کنند در فضایی بسیار آرام زندگی کنند. بخش عمده ای از جمعیت این منطقه هندی هستند. البته چینی ها نیز در بخش های خاصی زندگی می کنند.

بسیاری از جوانان لنکاوی علاقمند به موسیقی های محلی هستند. اشکال مختلف موسیقی را به طور دقیق بلدند. در نظر داشته باشید که رکن اصلی موسیقی سنتی در کشور مالزی است. گردشگران تور ارزان لنکاوی بدانند که در این منطقه دین اصلی اسلام است و مردمان لنکاوی نیز علاقمند به مصرف گوشت های حلال هستند. اقتصاد در این منطقه به طور متغیر است و به طور کلی افراد از شرایط زندگی خود راضی هستند. در نظر داشته باشید که قانون هایی که در لنکاوی وضع می شود اغلب به صورت دوره ای تغییر می کند. فرقه های مختلفی در این منطقه زندگی می کنند.

منبع : https://safaryar.net/tours/langkawi/


travel لنکاوی ,جزیره ,منطقه ,مالزی ,زندگی ,موسیقی ,جزیره لنکاوی ,داشته باشید ,خاصی زندگی ,مردم لنکاوی ,کشور مالزی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مهدی نداف (مهرآرا) تحمل دیگران الگوی برای ما پرواز اجناس فوق العاده دانلود کده Plexiglas اندروید 89